عاشقی دروغه

عاشقی دروغه

عاشقی دروغه

عاشقی دروغه

برو دیگه نبینمت

این یه شعره فقط اشتباه برداشت نکنید!!!!

گفتی عروسکت بگم 

مترسک هم زیادیته

گیره و آه و ناله تم

ادا اصول و بازیته

دم از رفاغت می زدی 

زالو از آب در اومدی

سگ از تو با وفاتره  

به ساده گیم نارو زدی

این دفعه کور خوندی عزیز 

اشکای تمساح تو نریز

خون تو آخر می ریزم 

یه جا با یه خنجر تیز

برو دیگه نبینمت 

مشق شبام و خط زدی

هر چی حالیت نیست عوضش 

پیچوندن و خوب بلدی

برو صدات رو نشنوم 

لجم می گیره از صدات

برو یه جایی که دیگه 

نگام نیفته تو نگات

گفتی خراب تو بشم 

خونه خراب تو شدم

آتیش به زندگیم زدی

نقش بر آب تو شدم

من که واست ساده بودم 

به خاکت افتاده بودم

خیر از جوانیت نبینی

نگو که دلداده بودم

ببینم چه جوری جون میدی

عمراْ حلالت نکنم

هی چی که نفرین بلدم

 نثار روحت می کنم

برو دیگه نبینمت 

 مشق شبام و خط زدی

هر چی حالیت نیست عوضش 

 پیچوندن و خوب بلدی

برو صدات رو نشنوم 

لجم می گیره از صدات

برو یه جایی که دیگه

 نگام نیفته تو نگات

برو دیگه نبینمت  

مشق شبام و خط زدی

هر چی حالیت نیست عوضش 

پیچوندن و خوب بلدی

برو صدات رو نشنوم

لجم می گیره از صدات

برو یه جایی که دیگه

 نگام نیفته تو نگات

نظرات 3 + ارسال نظر
احدتنها سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:49 ب.ظ http://ashkayeyakhi.blogfa.com

سلام
وبت عالیه دوست من
پیش منم بیا


آنکه چشمان تو را این همه زیبا می کرد
کاش از روز ازل فکر دل ما می کرد
یا نمی داد به تو این همه زیبایی را
یا مرا در غم عشق تو شکیبا می کرد

مهشید دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ق.ظ http://www tanhaii.ir

تنهایی را دوست دارم زیرا تو را به یادم میاره تو را دوست ندارم زیرا بزرگترین زخمو بهم هدیه دادی

ناجی جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ http://olgoyedostey.persianblog.ir/

سلام شکیبا جان امید وارم حال شما همیشه بیسته بیست باشد شایدتوی زندگی زیاد شکست نخوردی ام من
آن کسی که سالها در دام چشمانش مرا افکنده بود

دیدمش عشق را تعارف به یک بیگانه کرد

عشق را آلوده کرد لذا حس می کنم به طریقی دریک نقطه مشترکیم ارزو دارم به وبلاگ خودم که(((((((( الگوی دوستی))))) سر بزنی اگر که با لینک موافقی وبمolgoyedostey.persianblog.ir/ می باشد منتظرجواب و امدن شما می باشم ارزوی موفقیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد